FIND THE ANSWERS

Contacts, can you do me a favor (again)?

Answer this question

  • Contacts, can you do me a favor (again)?


Answers

Answer #1 | 31/05 2010 10:29
Brilliant idea
Positive: 74 %
Answer #2 | 31/05 2010 10:29
Dining out contains many of our hideouts! And yes this is a great place to talk about them, although it's a little hard to find
Positive: 68 %
Answer #3 | 31/05 2010 10:30
Cool
Positive: 48 %
Answer #4 | 31/05 2010 10:30
haha hopefully they don't mind. these trolls are gettin worse everyday:P
Positive: 16 %
Answer #5 | 31/05 2010 10:31
yeah
Positive: 10 %
Answer #6 | 31/05 2010 10:31
You should just e-mail or IM or text the people you wanna talk to.
Positive: 10 %
Answer #7 | 31/05 2010 10:31
LOL, i'm so used to seeing you in polls & surveys that i didn't even realize i was in a different section just now.
Positive: 10 %
Answer #8 | 31/05 2010 10:37
What's so bad about trolls?
Positive: 10 %
Answer #9 | 31/05 2010 10:41
Lol wow this is a new section.
Positive: 10 %
Answer #10 | 31/05 2010 10:46
Ipoh...nice. Hope they don't find us. We should go to Singapore next...
Positive: 10 %
Answer #11 | 31/05 2010 10:55
Can I join in? We should raid the HP Crew in Vietnam.
Positive: 10 %
Answer #12 | 31/05 2010 11:30
whats ipoh? whats that even mean
Positive: 10 %
Answer #13 | 31/05 2010 11:40
very good idea B.J. i also didn't realise we wasn't in the P&S section, i wouldn't think your contact would mind at all.
Positive: 10 %
Answer #14 | 31/05 2010 11:50
*follows Contact's star* Oooh, nice new place... Never been here before... Kinda chilly, but I think I like it... :)
Positive: 10 %
Answer #15 | 31/05 2010 12:03
Listen, I dont think that theyre guna keep at if you show them it isnt bothering you. You guys, we shouldnt be taking ourselves outta P&S, thats like our home. We should just stick together and ignore them... I know I sound _________ (fill in the blank) but the the answer to our problems isnt running away
Positive: 10 %
Answer #16 | 31/05 2010 12:25
awesome, ill use it :D
Positive: 10 %
Answer #17 | 31/05 2010 13:23
LOL i helped you find this section! :D no, we don't mind(: but just so you know, this section does get random answerers so it's not as safe as some of the other dining out sections. and stick it to those clones. tell them who's boss! :)
Positive: 10 %
Answer #18 | 31/05 2010 13:25
sure. but we can't star cause they will just end up finding us.
Positive: 10 %
Answer #19 | 31/05 2010 13:26
Let`s just stay in P&S, don`t let the stupid trolls ruin it.
Positive: 10 %

Possible answer

“Can you do me a favor ... If ever you need my help again, don’t hesitate to call me ... you’re a friend of Dara..but can you do me a ...
Read more
Positive: 74 %
Cannot get all contacts to ... You can follow the link above or do yourself a favor ... (unchecked the contacts) as you recommended again.
Read more
Positive: 69 %
HOW TO BACKUP IPHONE IPAD IOS DEVICE TO AN EXTERNAL HARD DRIVE ... If this did help you, do me a favor and LIKE the video ... Can the iPad Be ...
Read more
Positive: 55 %
Here are 7 responses for when your ex texts or contacts you. ... you out of the blue? I think they do. ... you can respond when your ex texts ...
Read more
Positive: 32 %

Show more results

Anonymous8985
Login to your account
Create new account